ALWAYS WELL """"IETA"""""

ALWAYS WELL """"IETA"""""

Sunday, August 12, 2012

SALAM.. morning semua, alhamdullillah... lega rasanya, cuma ada rasa debar cikit sebab lepas nie mybe org tu lebih berbulu la gan aku...
nak buat mcmne, ko korek lubang dan terjun sendiri tanpa fikirkan padahnya..
aku bukan nak balas dendam, tapi dh depan mata, aku kene lah terima dengan cara dan akal yang ada..
jangan ingat apa kau buat selama nie, orang boleh senyap??..! xde makne la..
aku pon ada maruah punye orang, senang2 ko tikam... aku x kan tikam kau, tapi takdir sendiri datang untuk aku jatuhkan kau.. harap maklum lah.. tiada pokok yang akan bergoyang kalau x de angin..
hahaha...
lain kali apa pon gune cara dan akal, jangan suka sangat ambil kesempatan.. sekarang biar aku pulak ambik kesempatan...
jangan cuba bermain dengan api walaupun kau rasa api tu baranya kecil.. yang kecil2 itulah yang lebih susah nak terpadam... ingat tu!!.. aku lebih berbulu dengan kau.! dasar pengkhianat... kau jangan bukti kau x salah, semua hal nie sbb kau seorang PENGKHIANAT!!... life aku bukan mainan pada sape2 pon, aku ada hak untuk hapuskan segala kedukaan aku.. mampus kau la kalau kau rasa nak berdendam, yang pasti aku x sabar nak lihat kehidupan kau hancur..! baik orang berbaik dengan kau, kau tikam orang dari belakang.. so ini mungkin padahnya...terima kasih YA ALLAH kerana kau selamatkan seksaan hati aku bila orang mengkhianati kita.... this is life!!!! balasan tetap ada, lambat atau cepat..!...tq. ;)

No comments:

Post a Comment