ALWAYS WELL """"IETA"""""

ALWAYS WELL """"IETA"""""

Thursday, January 31, 2013

Dia yang pertama menungguku dengan penuh kesabaran, walaupun masa tu aku ada kekasih yang lain.
tapi kesabarannya memberikan hasil, hati aku mula membalas... dia juga lelaki yang pertama menahan dengan pelbagai kerenah aku.. aku berkawan dgn dia, dia sgt memahami, sempoi, relaks, x suka beria...
dan paling penting terima aku seadanya, dan tahu sikap dan kerenah aku.. bukan semua orang boleh terima kerenah aku, tapi dia cukup sabar dengan kerenah aku, maki aku, hina aku, marah aku.. ermmm.. terima kasih sgt sbb dia sabar dan tabah untuk mendapatkan aku.. jodoh ajal maut itu telah ditentukan, kalau dikatakan jodoh, aku terima dia seadanya.. semoga takdir mengizinkan semuanya berlaku....

No comments:

Post a Comment