ALWAYS WELL """"IETA"""""

ALWAYS WELL """"IETA"""""

Wednesday, April 3, 2013

ku inginkan kebahagiaan dan kasih sayang dari orang yang aku cinta.. kenapa dunia ini x adil kepada diriku.... ?... sesungguhnya aku penat dan lemah dalam percintaan ini.... aku perlukan kasih dari dia, perlukah aku menagih simpati... ?... ya Allah, bantulah kuatkan hati aku ini... aku lemah dengan segala yang berlaku..
kenangan yang banyak, suka duka bersama adalah satu memory yang x dapat aku buang.... aku perlu kuat untuk semua ini, aku tidak dapat menipu diri aku sendiri, walaupun aku marah, mahukan berkasar.. tapi hanya aku tahu betapa aku cintakan nya... dialah yang terbaik dan sempurna menerima kekurangan diriku ini....
aku sayang dia.. jagalah dia untuk aku....
i love u b....

No comments:

Post a Comment